مجله اینترنتی تیوب فان

تیوب فان | اخبار - سرگرمی - تکنولوژی - مد و زیبایی - آشپزی - پزشکی و سلامت - دانشنامه واژگان - قیمت روز - فال

مجله اینترنتی تیوب فان

تیوب فان | اخبار - سرگرمی - تکنولوژی - مد و زیبایی - آشپزی - پزشکی و سلامت - دانشنامه واژگان - قیمت روز - فال

تیوب فان | اخبار - سرگرمی - تکنولوژی - مد و زیبایی - آشپزی - پزشکی و سلامت - دانشنامه واژگان - قیمت روز - فال

۳۳ مطلب در آبان ۱۳۹۶ ثبت شده است

مجله حواشی هنرمندان تیوب فان 
در میان زوج های هالیوودی زوج هایی وجود دارند که سالهاست در حال جدایی از یکدیگرند اما هنوز هم در کنار هم زندگی میکنند و به نوعی میتوان گفت به یکدیگر اعتیاد دارند.

[…]

زوج های هالیوودی که طاقت دوری هم را ندارند

زوج های هالیوودی یکی از مشهورترین زوج های دنیا هستند که دانستن رازهایی از زندگی شان برای طرفدارانشان بسیار جذاب است. در میان این زوج های سرشناس هالیوودی زوج هایی وجود دارند که عاشق یکدیگرند و طاقت دوری هم را ندارند.زوج های هالیوودی
اگر چه به ندرت پیش می آید که زوج های هالیوودی و در کل زوج های سلبریتی مدت زمان زیادی را با هم زندگی کرده و در عمل دیر یا زود از هم جدا می شوند، اما گاه دیده می شود که برخی از این زوج ها نیز برای یک عمر یا دستکم چند دهه در کنار هم می مانند. برخی از این افراد حتی با وجود درگیری ها، اختلافات، مشاجرات و جدایی های موقتی باز هم طاقت دوری از هم را نداشته و همواره در حالتی بین آشتی و جدایی قرار دارند.

کاملاً مشخص است که این دسته به دلایلی نمی توانند دور از هم زندگی کنند؛ شاید دلیلشان این باشد که با هم بهشان خوش می گذرد، یا دلیلش عشق باشد، یا وابستگی متقابل و حتی فیلم بازی کردن برای رسانه ها. اما موضوع مسلم این است که آن ها نمی توانند بدون هم زندگی کنند. به عبارت ساده تر این زوج ها به همدیگر اعتیاد دارند؛ یکی به دلیلی خوب و دیگری به دلیلی بد.
این زوج های هالیوودی طاقت دوری هم را ندارند
1- شایا لباف و میا گوث
 
زوج های هالیوودی
زوج های هالیوودی که عاشق یکدیگرند
شایا لباف و میا گوث در هنگام فیلم برداری فیلم «نیمفومینیاک» (Nymphomaniac) در سال 2012 با هم آشنا شدند. در ژوئن 2015، وقتی که لباف برای دیدن گوث که در حال فیلم برداری فیلم «درمانی برای خوب بودن» (The Cure for Wellness) بود به آلمان سفر کرد درگیری شدیدی بین این دو شکل گرفت. درگیری آن ها در قالب یک ویدیو توسط ناظران دعوا که وارد معرکه شده و آن ها را از هم جدا کردند ضبط شد. در این فایل ویدیویی، لباف خطاب به مردمی که در اطراف آن ها جمع شده اند و قصد جا کردن این دو را از هم دارند چنین می گوید:” من نمی خواهم به یک زن دست بزنم، نمی خواهم دستم را روی یک زن بلند کنم، اما مجبورم می کنند که این کار را بکنم”.

سپس به گوث نزدیک می شود و از او می خواهد که کوله پشتی اش را به او بدهد و می گوید:” نمی خواهم به تو دست بزنم. نمی خواهم دست به خشونت بزنم. این همان چیزی است که انسان را مجبور به خشونت می کند”. سپس به مردمی که آن ها را از هم جدا می کنند می گوید:” اگر این جا می ماندم او را کشته بودم”. این دو برای مدتی با هم دیده نشدند اما در اوایل سال 2016 بار دیگر با هم دیده شدند. لباف در سپتامبر 2016 به مجله ی ورایتی گفت که یکی از عوامل درگیری های این دو مربوط به مشروبات الکلی بوده است وی در این باره گفته است:”من یک خانه متعلق به دوران ناپلئون خریدم و شروع به خوردن مشروبات الکلی کردم و از آن چیزی که بودم احساس شخصیت کمتری داشتم و از آن چیزی که باید صدایم بلند تر شد. این به درد من نمی خوره، رفیق”.

حدود یک ماه بعد، لباف و گوث در لاس وگاس با هم ازدواج کردند هر چند بعدها اعلام شد که مراسم ازدواج آن ها قانونی نبوده و تنها یک جشن تعهد به همدیگر بوده است.
 
2- اما رابرتز و ایوان پیترز
 
زوج های هالیوودی
زوج های هالیوودی که عاشق یکدیگرند
رابطه ی اما رابرتز و ایوان پیترز درست مانند یک چرخ و فلک است و گاه خاموش و گاه روشن می شود و گاهی حتی خبر از خشونت خانگی شنیده می شود. این دو در فیلم «دنیای کمال» (Adult World) با هم آشنا شده و رابطه ی خود را در ژانویه 2013 علنی کردند. متاسفانه دوران خوش آن ها بسیار کوتاه بود و تنها 6 ماه بعد در جولای 2013، رابرتز به دلیل خشونت خانگی پس از دعوایی که بین او و پیترز در هتلی در مونترال رخ داد دستگیر شد. وقتی که پلیس سر رسید با بینی شکسته و خونین و جای دندان های رابرتز روی بدن او مواجه شد. منابع نزدیک به رابرتز گفته بودند که هر دوی آن ها علیه هم از خشونت استفاده کرده اند اما تنها رابرتز دستگیر شده بود زیرا جراحات پیترز واضح تر بوده است.

اما پیترز این ادعاها را رد کرد. اما به گفته ی رسانه ها عشق آن ها بسیار عمیق و پایدار و دیوانه وار است. در دسامبر سال 2013، آن آن ها بار دیگر به هم پیوستند و در ژوئن 2015 از هم جدا شدند. اما تنها سه ماه بعد با هم دیده شدند و در می 2016 بار دیگر اعلام کردند که از هم جدا شده اند و رابرتز وارد رابطه با کریستوفر هاینس شد. آن ها یک بار دیگر در سپتامبر 2016 با هم آشتی کرده و در نوامبر 2016 نیز رسانه ها تایید کردند که این دو نامزد شده اند.
 
3- جاستین بیبر و سلنا گومز
 
زوج های هالیوودی
زوج های هالیوودی که عاشق یکدیگرند
سلنا گومز و جاستین بیبر در فوریه 2011 عشق دراماتیک خود را در مراسمی که توسط ونیتی فیر ترتیب داده شده بود علنی کردند. در نوامبر سال 2012 بعد از اینکه ظاهراً در مراسم فشن شو ویکتوریا سکرت، جاستین بیبر بیش از حد به مدل های معروفی مانند باربارا پالوین و میراندا کر نزدیک شده بود این دو از هم جدا شدند. اگر چه گومز در پیام توییتری خود به رابطه ی بیبر با این دو اشاره کرده بود اما این دو ماجرا را به کلی تکذیب کردند. اما این پایان کار بیبر و گومز نبود. به گزارش رسانه ها بعد از جدایی اولیه این دو، بیبر و گومز یک سال تمام را به آشتی و جدایی چند باره گذراندند و در مدت جدایی هر کدام با شخص دیگری وارد رابطه شدند.

در ژانویه 2014، گومز تور خود را کنسل کرده و به صورت پنهانی بستری شد. اما پس از تنها دو هفته برنامه ی درمانی خود را ناتمام گذاشت. سپس تصاویری از این دو با هم در رسانه ها دیده شد. در سال آینده این دو هر از چند گاهی با هم دیده می شدنددر فوریه 2016، گومز در مصاحبه ای گفت:” من بسیار درمانده شده ام. واقعا خسته شده ام. به سلامتی او و شرایط جسمی اش اهمیت می دهم. اما دیگر نمی توانم این کار را بکنم”. در آگوست 2016 بیبر رابطه ی کوتاهی را با سوفیا ریچی آغاز کرد و گومز در صفحه ی اینستاگرامش ناخشنودی خود را از این ماجرا ابراز نمود.


  • مجله اینترنتی تیوب فان

رسانه خبری تیوب فان 
مسعود مصطفی‌جوکار نایب قهرمان المپیک 2004 آتن تنها مدال المپیکی خود را برای کمک به مردم زلزله‌زده کرمانشاه به حراج گذاشت.

[…]

مسعود مصطفی‌جوکار نایب قهرمان المپیک 2004 آتن تنها مدال المپیکی خود را برای کمک به مردم زلزله‌زده کرمانشاه به حراج گذاشت.

مصطفی‌جوکار نخستین مدال‌آور المپیکی استان همدان محسوب می‌شود که در سال 2004 مدال نقره رشته کشتی آزاد را به گردن آویخت.

در روزهای اخیر تعدادی از ورزشکاران و قهرمانان ایران اسلامی برای همدردی با مردم مناطق زلزله‌زده نسبت به حراج مدال‌های خود اقدام کرده‌اند.




متن نوشته برگرفته از : فارس/.و
  • مجله اینترنتی تیوب فان

مجله ورزشی تیوب فان 
سرمربی نفت مسجدسلیمان با انتقاد شدید از رأی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، محرومیتش را به‌خاطر پاک‌بودن خود دانست. […]

محمود فکری درباره محرومیت سه‌جلسه‌ای‌ از سوی کمیته انضباطی، به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران تسنیم «پویا» گفت: نمی‌دانیم با چه‌کسی باید مبارزه کنیم. محرومیت ما به‌خاطر پاک و سالم بودن ما است و در این فوتبال نباید پاک و سالم باشیم.

وی درخصوص حکم کمیته انضباطی که اعلام شده بود فکری به مقامات رسمی اهانت کرده است، اظهار داشت: دروغ که «کُنتور» نمی‌اندازد! ما حق نداریم حرف بزنیم. گل صددرصد ما را مردود اعلام می‌کنند و باید خفه شویم. ما باید پاسخگوی ندانم‌کاری عده‌ای دیگر باشیم. سر ما هم که بریده می‌شود بدن ما نباید تکان بخورد! آن وقت می‌گویند چرا بدنت تکان خورده است؟! اگر تکان بخوریم، به آقایان «علیه السلام» توهین می‌شود. آقایان معصوم هستند و همه باید ساکت شوند! این افراد به علم، تجربه و فن خود چیزی اضافه نمی‌کنند و ما باید خفه شویم. فوتبال ما این‌گونه است.

سرمربی نفت مسجدسلیمان با اشاره به صحبت‌های فصل گذشته خود در زمانی که در نساجی حضور داشت، تصریح کرد: در نساجی هم که بودم، گفتم به من می‌گویند فلان بازیکن را بگیر تا داوری به‌نفع تیمت شود! کمیته انضباطی و کمیته اخلاق من را دعوت نکردند که بپرسند حرف من چه بوده است، اما زمانی که علیه چند تماشاگر که ما را آزار دادند صحبت کردیم و گفتیم لاشخورها نمی‌گذارند کار کنیم، کمیته انضباطی ما را احضار کرد و گفت "منظورت چه‌کسی بوده است؟".

فکری در پاسخ به این پرسش که آیا اعتراضی به محرومیت خود می‌کند یا خیر، به تسنیم گفت: چرا باید اعتراض کنیم؟ اصلاً به چه‌کسی باید اعتراض کنیم؟ پس از بازی با شهرداری به کمیته انضباطی رفتم اما آنها دروغ‌های افراد دیگر را باور می‌کنند. ما حقی در فوتبال نداریم. آدم‌های سالم بی‌جا می‌کنند که کار می‌کنند و باید بمیرند! در بازی با برق جدید داور خیلی راحت به بازیکن ما کارت زرد اول را می‌دهد و سر یک خطای دیگر، این بازیکن را اخراج می‌کند، اما بازیکن حریف با استُک به سر بازیکن ما می‌زند و سرش را می‌شکند، ولی داور به او کارت زرد نشان می‌دهد. چرا سوت‌های اشتباه به‌نفع حریفان ما است و به‌سود ما نیست؟

وی خاطرنشان کرد: توپ در محوطه جریمه تیم ما به دست مدافع می‌خورد و داور بلافاصله پنالتی می‌گیرد، اما وقتی توپ در محوطه حریف به دست بازیکن تیم مقابل برخورد می‌کند، می‌گویند فاصله کم بوده است. باید در این فوتبال خفه شویم چون کاره‌ای نیستیم. ما نبودیم که پرچم ایران را بالا بردیم و این کار خود آقایان بود! ما اصلاً نباید در فوتبال حضور داشته باشیم! اعتراض هم دردی را دوا نمی‌کند، چون وقت آقایان خیلی حیف است که بخواهند به اعتراض ما رسیدگی کنند.




متن نوشته برگرفته از : تسنیم /.و
  • مجله اینترنتی تیوب فان

مجله رویداد هفته تیوب فان 
معاون رسانه ای مرکز اطلاع رسانی وزارت آموزش و پرورش در خصوص شایعه تعطیلی مدارس در روز شنبه 27 آبان 96 توضیحاتی ارائه داد. […]

تعطیلی مدارس در 27 آبان

معاون رسانه ای مرکز اطلاع رسانی وزارت آموزش و پرورش گفت:مدارس کشور در روز شنبه 27 آبان ماه تعطیل نیست.مدارس

نجات بهرامی معاون رسانه ای مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش اظهار داشت:مدارس کشور در روز شنبه 27 آبان ماه دایر است و هیچ تصمیمی مبنی بر تعطیلی این روز گرفته نشده است.


مطلب مشابه : فال و طالع بینی روز پنج شنبه 25 آذر 96

وی افزود:مطالبی که در فضای مجازی در خصوص تعطیلی روز شنبه منتشر شده است، صحت ندارد.

شنبه 27 آبان ماه بین دو روز تعطیل یعنی جمعه و یک شنبه «شهادت امام رضا(ع)» قرار دارد.



متن نوشته برگرفته از : فارس /.و
  • مجله اینترنتی تیوب فان

مجله فال و طالع بینی روزانه تیوب فان 
برای آگاه شدن از وقایع جالب پیش روی خودتان در روز پنج شنبه 25 آبان 96 فال روزانه جذاب سایت تیوب فان را بخوانید […]

- فال روزانه در روز 25 آبان 1396 برای متولدین فروردین ماه

شما به سوی تغییری شدید و هیجان انگیر پیش می‌روید، اما باوجود اینکه برای ریسک کردن آمادگی دارید، به خاطر ترس ممکن است از آن دوری کنید. شما اعتقاد دارید که همه چیز خیلی سریع اتفاق می‌افتد، تا جایی که از کنترلتان خارج است. از فراموش کردن آینده هراس نداشته باشید، چراکه شما را برای به آینده آماده می‌کند.فال روزانه

فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 25 آبان 1396
- فال روزانه در روز 25 آبان 1396 برای متولدین اردیبهشت ماه

دوستان‌تان شاید امروز کمی‌ برایتان ایجاد زحمت کنند، چرا که شما می‌خواهید در فعالیت‌ها و کارهایشان به آنها ملحق شوید. شما شاید خودتان هم کارهای دیگری داشته باشید، اما اگر نتوانید کارهایتان را با برنامه ریزی زمانی خود هماهنگ کنید عصبانی خواهید شد. در نهایت شما باید یک نفر را از خودتان ناامید کرده و دست رد به سینه‌اش بزنید. اگر به برنامه‌های شخصی خود برسید شادتر خواهید بود.

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 25 آبان 1396
- فال روزانه در روز 25 آبان 1396 برای متولدین خرداد ماه

حالا که وجود ماه درخشان برج سرطان باعث شده اعتماد شما از این رو به آن رو شود، وقت این رسیده که در برنامه‌های بزرگ خود تجدید نظر کنید. به جای اینکه با شجاعتی دروغین و بدون توجه به احساسات‌تان کار کنید، تفکر و تعمق درونی داشته باشید و بدون اینکه وانمود کنید که می‌دانید واقعاً چه اتفاقاتی افتاده است، در مورد تغییر دیدگاه‌هایتان راجع به موضوعات اساسی با یکی از دوستانتان صحبت کنید. شاید آنها چیزی که بهش نیاز دارید را بهتان بدهند.

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 25 آبان 1396
- فال روزانه در روز 25 آبان 1396 برای متولدین تیر ماه

هیجانات بسیاری در درون شما موج می‌زند، این احساسات همواره کنار شما هستند، اما شما به این احساسات و هیجانات توجهی نشان نمی‌دهید و همچنان بدون آنها به راه خود ادامه می‌دهید. شما می‌توانید به جایگاه خوبی برسید به شرط این که تنها مسیر تان را از راه‌های بی خطر انتخاب کنید، در این اواخر نیروهای ناشناخته بسیاری سعی دارند شما را به راه‌های دیگری بکشانند اما هوشیار باشید و وارد این مسیرها نشوید. اگر مسیرتان را عوض کنید تمام پیش بینی‌هایی که برای آینده تان دارید از بین می‌روند. قبل از پریدن و تغییر مسیر بهتر است فکر کنید.

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 25 آبان 1396
- فال روزانه در روز 25 آبان 1396 برای متولدین مرداد ماه

شما امروز دوست دارید که به دیگران کمک کنید، اما ممکن است توانایی تأثیر گذاری لازم را نداشته باشید. شما به نقطه ای می‌رسید که خودتان رامدام در حال کمک کردن خواهید دید و آرزو می‌کنید که ای کاش قادر بودید از آن موقعیت خارج شوید. ولی خودتان را در موقعیتی قرار داده اید که دیگر امکانی برای عقب نشینی وجود ندارد. پس به پیش بروید و به کارتان ادامه دهید. این دوران آنقدرها هم که شما فکر می‌کنید طول نخواهد کشید، ولی بعد از آن حس خوبی نسبت به خودتان پیدا خواهید کرد.

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 25 آبان 1396
- فال روزانه در روز 25 آبان 1396 برای متولدین شهریور ماه

معمولاً مشکلات خانوادگی باعث ناراحتی شما می‌شوند، ولی امروز شما می‌تواند با این مسئله کنار بیایید؛ چرا که احساس می‌کنید می‌توانید در مورد آنچه که در ذهنتان می‌گذرد صحبت کنید و دیگران هم به حرف شما گوش می‌دهند. وقتی که یک گفتگوی آرام و منطقی می‌تواند مؤثر واقع شود و همین طور اسباب ناراحتی شما را فراهم نمی‌کند، دیگر لازم نیست با حرص و جوش خوردن انرژی‌تان را هدر بدهید.



مطلب مشابه :  آیا تعطیلی مدارس در روز شنبه 27 آبان 96 حقیقت دارد ؟


-فال روزانه در روز 25 آبان 1396 برای متولدین مهر ماه

برای شما سخت است که بفهمید منبع الهامات شما کجاست، مثل این است که در فصل تازه‌ای از زندگی‌تان باد تازه و خوشی می‌وزد. اندیشه‌های شما ممکن است باعث بروز چیزهای واقعا زیبایی شوند. به هر حال، او با زبان بیگانه‌ای سخن می‌گوید؛ و برای شما فرصتی برای رقابت ایجاد می‌کند تا از اصول و موارد اساسی استفاده کنید. اصلا مهم نیست که چقدر عجیب و غریب به نظر می‌رسد، ایده‌هایی را در دست انجام بگیرید که بدانید بازده آن به سمت شما خواهد آمد و در آن حوزه عمل کنید تا بتوانید چیز تازه‌ای خلق کنید.

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 25 آبان 1396
- فال روزانه در روز 25 آبان 1396 برای متولدین آبان ماه

شما امروز احساسات دو گانه‌ا‌ی دارید. از یک طرف برای شکستن قواعد منظم روزانه آمادگی دارید و سعی می‌کنید کاری کاملاً متفاوت انجام دهید. از طرف دیگر کارهای زیادی دارید که باید انجام دهید و همین مانع می‌شود کارهایی که دوست دارید را انجام دهید. به جای اینکه سعی در حل کردن این مشکل داشته باشید، می‌توانید هردو کار را انجام دهید. شما توانایی روبرو شدن با وظایفتان را دارید، اما می‌توانید بخشی از زمانتان را هم به کارهای دیگر اختصاص بدهید.

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 25 آبان 1396
- فال روزانه در روز 25 آبان 1396 برای متولدین آذر ماه

امروز امکان دارد یک نفر با عقاید خیلی خوش بینانه وارد زندگی تان شود، اما وقتی خودتان را در بحث‌ها درگیر می‌کنید خبرهای خوش می‌تواند جدی‌تر شوند. سرباز زدن از همکاری با دیگران کار منطقی ای نیست، برای اینکه بهتر است قبل از اینکه دست به عمل بزنید بفهمید که چه اتفاقاتی افتاده است نه بعد از آن! محدود کردن انتخاب‌های خود خیلی بیشتر از قبول کردن همه چیزهایی که بهتان پیشنهاد می‌شود برایتان مفید خواهد بود.

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 25 آبان 1396
- فال روزانه در روز 25 آبان 1396 برای متولدین دی ماه

امروز برای شما این امکان وجود دارد که تمرکز کنید و جنبه‌های بسیار جدی را در روز معتدل کنید. حتی با علاقه اخیر شما برای خلاقیت، برایتان سخت است که از علائق ناپسند دوری کنید. فقط به یاد داشته باشید که برخی از افراد نسبت به شما و هر فرد دیگری که هدایای متفاوتی را به روی میز می‌گذارد پرشورتر هستند.

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 25 آبان 1396
- فال روزانه در روز 25 آبان 1396 برای متولدین بهمن ماه

امروز در حالیکه فکر می‌کنید انرژی و وقتتان ته کشیده است، کارهای جدیدی از راه می‌رسند!! البته این سخن به معنی این نیست که شما عمدا قصد گمراه کردن افراد دیگر را دارید؛ بلکه به این معنی است که شما فکر می‌کردید کارها راحت تر از این پیش برود. پس بهترین استراژی این است که قبل از اینکه در آخرین لحظه و تحت فشار و زور مجبور شوید کارتان را انجام دهید، زودتر از موعد دست به کار شوید.

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 25 آبان 1396
- فال روزانه در روز 25 آبان 1396 برای متولدین اسفند ماه

شما در دروازه‌های آغازین یک مسابقه هستید و باید اولین قدم خود را بردارید. اما متعادل کردن نیازهایتان برای اینکه راحت‌تر به خط پایان برسید کار مشکل و پردردسری است، به خصوص اگر افراد دیگری هم این کار را شروع کرده باشند. اما با سرعت حرکت کردن آنقدر کارساز نخواهد بود، که آهسته رفتن و توجه کردن به جزئیات کم اهمیت مفید است. به جای اینکه به قضاوت‌های خودتان اتکا کنید، موفقیت خود را از دید اطرافیانتان تخیمن بزنید.
  • مجله اینترنتی تیوب فان

مجله دانستنیها تیوب فان 
سهل انگاری والدین باعث سوء تغذیه و زخم بستر دوقلوهای 9 ماهه شده بود, این پدر و مادر سهل انگار به 130 سال زندان محکوم شدند. […]

سوء تغذیه دوقلوها بخاطر رفتار وقیحانه والدین

130 سال زندان برای زوج سهل انگاری که دوقلوهایشان دچار سوء تغذیه شدند. دوقلوهای آسیب دیده « آسلین میلر و کوین » هر دو 9 ماهه بوده و به دلیل سوء تغذیه به شدت دچار کاهش وزن و بیماری شده اند.

ماموران پلیس دوقلوهای نحیف را در خانه پدری شان در اوکلاهما پیدا کرده و به بیمارستانی در همین منطقه منتقل کرده اند.
به گفته پزشکان دوقلوها به دلیل سهل انگاری دچار زخم بستر شده و به شدت آسیب دیده اند.



متن نوشته برگرفته از : رکنا /.و
  • مجله اینترنتی تیوب فان

مجله پزشکی و سلامت تیوب فان 
توموری غیر طبیعی روی صورت این پیرزن رشد میکند که فرم صورت او را تخرب و او را شبیه به مورچه خوار کرده است. […]

تومور غیرطبیعی و بزرگ صورت پیرزن

دیتا دادرز، 71 ساله، اهل پوئرتو پرینسسا جزیره ای دور افتاده در فیلیپین، چهار سال پیش با شروع یکباره دردی در سوراخ ها و پره های بینی خود به پزشک مراجعه کرد.

تومور ترسناک و غیرطبیعی روی صورت

پزشکان به اشتباه بیماری او را سینوزیت تشخیص دادند و او که مادر شش فرزند است، با تجویز پزشکان تحت مداوای دارویی برای درمان علایم سینوزیت قرار گرفت، اما او پس از چندین باری که برای ویزیت به پزشک مراجعه کرده بود، علایم سینوزیت به یکباره شدت گرفت و بسیار وخیم شد و مجبور به انجام عمل جراحی در سال 2015 شد. با وجود مراقبت های پزشکی و دارویی مختلف، غده ای غیر طبیعی در صورتش شروع به رشد کرده و به مرور بزرگتر شد و سبب تغییر شکل و دفرمه شدن زیاد صورتش شد.
اکنون بیماری او نوعی پاپیلوما (غده ویروسی خوش خیم پوستی که در مجرای بینی شروع به رشد می کند) تشخیص داده شده است.

ابراز نگرانی در مورد توده یا جراحت یک امر طبیعی است. اگر این توده یا برآمدگی پاپیلوما باشد، غده خوش خیم است، اما ممکن است در آینده سبب سرطان شود. پاپیلوما باید مورد معاینه قرار بگیرد تا خوش خیم بودن آن توسط پزشک تایید شود. نگرانی در مورد اینکه توده ها نشانه مشکل جدی تری باشند نیز یک امر طبیعی است. هرچه مشکل سریع تر دیده شود، نگرانی مربوط به آن سریع تر برطرف خواهد شد.


مطلب مشابه : 

توموری که صورت پیرزن را شبیه مورچه خوار کرد

پزشکان توصیه بر بازسازی صورت از طریق جراحی پلاستیک می کنند اما عقیده دارند که این عمل بسیار ریسک پذیر خواهد بود.
پاپیلوما تومورهایی غیر سرطانی هستند که در قسمت عقبی حفره های بینی ایجاد می شود. گاهی رشد آنها چنان است که مجراهای سینوسی حفره های بینی و اطراف آنها را دربرمی گیرد.

گاهی مواقع، پاپیلوما تبدیل به نوعی سرطان بدخیم به نام کارسینوم فلسی (غده سرطانی لایه برونی پوست) می شود.

نشانه های پاپیلوما





مسدود شدن مجراهای عبور هوا در بینی که معمولا فقط یکی از مجراها بسته می شود، آبریزش بینی و ازدیاد ترشحات آن، عفونت و التهابات سینوسی و خون دماغ شدن.
سینوزیت وقتی ایجاد می شود که سینوسها به دلیل یک عفونت ویروسی ملتهب می شوند و اغلب در طول دو یا سه هفته بهبود می یابد. اما طبق گفته های عروس دیتا دادرز، او به مدت چهار سال از درد اندام های صورتش رنج می برد و با این وجود پزشکان درابتدا بیماری او را به اشتباه سینوزیت مزمن تشخیص دادند.

وی از آن به بعد معالجات زیادی برای درمان بیماری اش انجام داده ولی هیچیک رشد تومور را متوقف نکرده و این غده روز به روز بزرگتر شده است.
رشد آن به قدری سریع بوده که فرم صورت او را کاملا تخریب کرده چرا که ظاهر آن مانند پوزه حیوانات است و او را شبیه یک مورچه خوار کرده است.

صورت «دیتا» به بدترین نحو ممکن آسیب دیده و استخوانهای صورتش به دلیل فشاری که رشد غده بر آنها وارد می آورد، شکسته اند.
وی همچنان در بیمارستان به سر می برد و در انتظار تصمیم نهایی متخصصین و تحت درمان دارویی برای کنترل درد و رشد تومور است.
این زن، چهار پسر، دو دختر و شانزده نوه دارد همگی او را بسیار دوست دارند و برای سلامتی اش دعا می کنند.





متن نوشته برگرفته از : جام جم آنلاین /.و
  • مجله اینترنتی تیوب فان

مجله سرگرمی تیوب فان 
خانه ی برعکس در ایالت صباح مالزی آنقدر عجیب است که احتمالا در بازدید از آن برای لحظاتی سرتان گیج می رود. […]

خانه برعکس مالزی با طبیعتی زیبا

صباح از ایالت های زیبا و رویایی در شمال شرقی مالزی است که با طبیعت سرسبز و دلفریب گردشگران زیادی دارد و به غیر از توریست های بین المللی خیلی از مردم محلی هم برای استراحت و تفریح به این ایالت می روند. در این منطقه به غیر از جاذبه های طبیعی یک خانه عجیب و غریب هست که جذابیت آن را بیشتر کرده است. این خانه با همه خانه هایی که تا به حال دیده اید فرق دارد و مطمئنا به خاطر همین ویژگی از بازدید از آن خوشتان می آید. این خانه، کاملا برعکس است! و آنقدر عجیب است که احتمالا در بازدید از آن برای لحظاتی سرتان گیج می رود اما کم کم چشمتان به این همه وسیله برعکس عادت می کند!



خانه ی وارونه در مالزی

اولین خانه وارونه در مالزی:

روما تربالیک (Rumah Terbalik) اولین خانه وارونه در مالزی است. این خانه در منطقه ساحل شرقی صباح در کنار اتوبان قرار گرفته و درست در مسیر رسیدن به کوه کینبالو و رودخانه کییولو است. خانه، معماری ای کاملا سنتی دارد و از قسمت های مختلفی مثل آشپرخانه، اتاق نشیمن، اتاق خواب، سرویس بهداشتی، ایوان و باغ تشکیل شده که همه این ها به طور وارونه طراحی شده اند.. این خانه وارونه برای همه سنین و ملیت ها ساخته شده و افرادی که دارای معلولیت های بدنی هستند هم به راحتی می توانند با ویلچر وارد آن شوند. اینجا یکی از جذاب ترین جاذبه هایی است که حتما باید در سفر به منطقه صباح از آن دیدن کنید و مطمئنا بازدید از آن یکی از خاطره انگیز ترین تجربه های شما خواهد بود. اگر به دیدن این خانه منحصربفرد در شهر کوچک تامپارولی بروید جهان را به صورت وارونه می بینید چون در این خانه هر چیزی که فکرش را بکنید به صورت برعکس قرار گرفته!


خانه ی وارونه در مالزی

در طراحی این خانه حتی به پارکینگ هم توجه شده و در آن ماشینی وارونه پارک شده است. اگر برای بازدید از این خانه بروید به صورت گروه گروه وارد خانه می شوید در یک مدت زمان مشخص اجازه بازدید از قسمت های مختلف خانه را دارید. نکته مهم درباره بازدید از خانه این است که اصلا نباید از داخل خانه عکس برداری کنید. خانه از نظر بزرگی حدودا 140 متر مربع است و قبل از اینکه وارد آن شوید راهنما برایتان داستانی را تعریف می کند و بچه های شیطانی که در خانه زندگی می کنند را مسبب برعکس کردن این خانه می داند! ممکن است در چند ثانیه اولی که وارد خانه شده اید همه چیز ناجور به نظر بیاید اما کم کم دیدن از تمام قسمت های خانه برایتان جذاب می شود. این معماری شاهکار در کتاب رکوردهای مالزی به عنوان اولین خانه وارونه در کشور به ثبت رسیده است. در اینجا کافه ای هم هست که می توانید در آن غذا و یا میان وعده عصرگاهی بخورید. حتی یک مغازه هم برای خرید سوغاتی در کنار خانه هست که همه این ها به خوبی نشان می دهد که این محل یک جاذبه گردشگری معروف است.


مطلب مشابه : تمام مطالب سرگرمی ار سراسر جهان 


خانه ی وارونه در مالزی

در این مجموعه آخرین جاذبه یک موزه سه بعدی عجیب است. با وجود این موزه که تصاویر را به محیط های سه بعدی تبدیل می کند سفر به صباح هیجان انگیز و سرگرم کننده شده است. این موزه عجیب سه بعدی نه فقط بزرگ ترین نمایشگاه هنری سه بعدی در شرق مالزی است بلکه اولین و تنها موزه ای است که فقط بر روی آموزش مردم درباره اهمیت حفاظت از تنوع زیستی، اکوسیستم و منابع طبیعی تمرکز دارد. برای بازدید از این خانه هر روز می توانید از ساعت 7 صبح تا 7 شب به این محل بروید. منطقه صباح به داشتن جاذبه های طبیعی ای مثل جزایر زیبا و جنگل های سرسبز معروف است، اگر می خواهید کمی از این جاذبه ها فاصله بگیرید و صباح را طور دیگری تجربه کنید به این خانه منحصربفرد بروید. البته شاید فکر کنید در اینجا هیچ چیز به جر وسایلی درهم و برهم انتظارتان را نمی کشد اما این خانه واقعا ارزش دیدن دارد. خانه در 40 کیلومتری مرکز صباح قرار دارد و با تاکسی به راحتی می توانید خودتان را به اینجا برسانید.




متن نوشته برگرفته از: الی گشت /.و
  • مجله اینترنتی تیوب فان

مجله تکنولوژی تیوب فان 
اختراع چادر خورشیدی برای افراد بی خانمان
دختر نوجوانی که بدون داشتن هیچ تجربه ای در زمینه مهندسی و ساخت یک چادر مناسب برای افراد بی خانمان طراحی کرد توانست رتبه اول  MIT را از ان خود کند.چادر خورشیدی


[…]

Teen Girls Invent Solar-Powered Tent For Homeless With No Engineering Experience, Win Grant From MIT

چادر خورشیدی
اختراع چادر خورشیدی برای افراد بی خانمان در لس آنجلس

با توجه به افزایش شمار بی خانمانان در شهر لس آنجلس ساکنان وحتی دانش اموزان نخبه در جستجوی راه حلی برای رفع این مشکل هستند. دانش آموزان دبیرستان "سن فرناندو" با در نظر داشتن این مشکل موفق به اختراع چادری سبک با توانایی استفاده از انرژی خورشیدی شد.

این تیم 12 نفری با استفاده از فیلم های اموزشی موجود در یوتیوب و اطلاعات گوگل موفق شدند تا با کمک چاپگر 3 بعدی و برنامه نویسی های دقیق و در نهایت با استفاده از هنر دوخت و دوز این محصول را اماده کنند.


مطلب مشابه : زائران برای اقامت در چادرهای اربعین پول ندهید

چادر خورشیدی
اختراع چادر خورشیدی برای بی خانمان ها

این تیم در پروسه کار سخت گروهی 10.000 دلار هزینه که توسط یکی از دانشگاه ها به انها داده شده بود و تلاش شبانه روزی توانستند چادری را که با استفاده از انرژی خورشیدی می تواند فضای زندگی ساده برای افراد بی خانمان را فراهم کند تکمیل کنند.
اختراع چادر خورشیدی برای بی خانمان ها + تصاویر
  • مجله اینترنتی تیوب فان

مجله مد و زیبایی تیوب فان 
روش های بسیار کاربردی و مفید برای برق انداختن و تمیز کردن طلا, نقره و جواهرات را در تیوب فان بخوانید. […]

تمیز کردن طلا و زیورآلات نقره

آیا می دانید چطور باید نقره، طلا و جواهرات را تمیز و حسابی براق کنید؟ اگر نمی دانید؛ بخوانید . برای اینکه زیور آلات نقره ای و طلایی و همچنین سنگ های قیمتی خود را دوباره درخشان کنید به شستشو دهنده های گران قیمت نیازی ندارید. با استفاده از این مواد که اکثر آنها را همین حالا هم در خانه دارید می توانید این کار را انجام دهید:

روش تمیز کردن طلا و جواهرات

فویل آلومینیوم
برای تمیز کردن طلا و جواهرات، خیلی ساده با استفاده از فویل آلومینیوم یک کاسه کوچک بسازید، درون کاسه آب داغ بریزید و یک قاشق غذا خوری هم پودر سفید کننده ( نه مایع ) به آن اضافه نمایید، مانند تاید. طلا یا جواهری که می خواهید تمیز کنید را یک دقیقه در این محلول قرار دهید و بگذارید خیس بخورد. سپس خوب آب بکشیدش و اجازه دهید با جریان هوا خشک شود. در این روش از یک فرآیند شیمیایی شناخته شده به نام تبادل یونی استفاده می شود، که می توان از آن در تمیز کردن ظروف نقره نیز استفاده کرد.

آمونیاک
زیورآلات کوچک طلا و نقره خود را با 10 دقیقه خیساندن در محلول یک دوم فنجان آمونیاک و یک فنجان آب گرم دوباره براق کنید. به آرامی با یک پارچه نرم خیسی آنها را بگیرید و اجازه دهید خشک شوند. نکته:این کار را با طلا و جواهراتی که مروارید دارند نکنید، چون ممکن است سطح ظریف آنها را بی رنگ کند و یا دچار آسیب نماید.

جوش شیرین
برای از بین بردن لکه و تیرگی از روی نقره، باید ابتدا با یک چهارم فنجان جوش شیرین و دو قاشق غذا خوری آب یک خمیر ضخیم درست کنید. با یک اسفنج مرطوب خمیر را آرام به نقره بمالید، شستشو دهید، و خشک کنید. برای برق انداختن زیور آلات طلایی با یه لایه نازک جوش شیرین بپوشانیدشان، و مقداری سرکه رویش بریزید، سپس تمیز بشوییدش. نکته:از این روش برای زیورآلاتی که مروارید یا سنگ قیمتی دارند استفاده نکنید.

آب گازدار
الماس، یاقوت، یاقوت کبود و زمرد خود را در در آب گازدار بخیسانید تا حسابی درخشان شوند. خیلی ساده آنها را داخل یک لیوان پر از آب گازدار بگزاید و اجازه دهید یک شب بمانند.

قرص جوشان
حلقه الماستان آن براق بودن خود را از دست داده؟ یک قرص جوشان را داخل یک لیوان آب بیندازید. سپس حلقه یا گوشواره الماس را داخل محلول قرار دهید. بگذارید چند دقیقه بماند. حالا از آب بیرون بیاورید و بشوییدش تا دوباره آن برق و درخشش قدیم را ببینید.

کچاپ
اجازه دهید کچاپ از زیور آلات نقره لکه برداری کند. اگر حلقه، دست بند، یا گوشواره تان سطحی صاف دارد، چند دقیقه در یک کاسه کوچک کچاپ غوطه ورش کنید. اگر روی زیور آلاتتان کنده کاری یا جزئیات بود، با استفاده از یک مسواک قدیمی کچاپ را به همه قسمت های آن برسانید. برای پیشگیری از آسیب رسیدن اجازه ندهید بیش از حد داخل کچاپ بماند. بیرون بیاورید و تمیز بشویید، خشکش کنید، و دیگر برای استفاده آماده خواهد بود.


مطلب مشابه : بهترین روش پاک کردن ریمل


خمیر دندان
مقداری خمیر دندان را روی یک مسواک قدیمی بگذارید و از آن به جای دندانتان برای براق کردن حلقه الماس استفاده کنید. با یک پنبه مرطوب خمیر دندان باقی مانده را پاک کنید.

سرکه
ظروف نقره و همچنین دستبند، حلقه و دیگر زیور آلاتی که نقره خالص هستند، را دو تا سه ساعت در میکس یک دوم فنجان سرکه سفید و دو قاشق غذا خوری جوش شیرین بخیسانید تا مثل روز اول براق شوند. پس از اینکه از محلول خارجشان کردید با آب سرد بشویید و سپس با یک پارچه نرم خشک کنید.

شیشه پاک کن
از شیشه پاک کن برای برق انداختن زیورآلاتی که تماما فلزی هستند و یا سنگ قیمتی کریستالی مانند الماس یا یاقوت دارند استفاده کنید. پاک کننده را اسپری کنید، و سپس از یک مسواک قدیمی برای تمیز کردن استفاده کنید. برای سنگ هایی که رنگ مات دارند از جمله سنگهای عقیق، فیروزه ای و یا آلی مانند مرجان و مروارید این کار را نکنید. آمونیاک و مواد شوینده موجود در شیشه پاک کن می تواند رنگ این سنگ ها را از بین ببرد.



متن نوشته برگرفته از : نمناک /.و
  • مجله اینترنتی تیوب فان